De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Bine ati venit. Cine sunt si ce vreau eu

Bine aţi venit pe noul meu blog.

Numele meu e Andrei şi nu, nu am anişori doar trei, cum spunea o poezie făcută special pentru mine de bunica mea, pe când aveam vârsta respectivă. Îmi place să observ lucuri şi oameni, îmi place să scriu – nu ştiu dacă şi vouă vă place să citiţi ce scriu eu – dar asta e o chestie care poate fi remediată în timp. Fie nu mai scriu eu, fie nu mai citiţi voi…

Ce vreau cu blogul ăsta? Nici eu nu ştiu. Ceea ce ştiu este că de multe ori mă furnică degetele să scriu despre ce mi se întâmplă, despre ce văd, aud sau cred. Şi nu am unde – uneori nu am nici când, dar asta e o altă discuţie.

Acum cred că ar trebui să vă povestesc ceva despre mine. ma numesc Andrei Constantinescu. Vârsta nu contează, că nu vreau să cuceresc pe nimeni. Cert e că de muuulţi ani lucrez în presă. În domeniul sportului. Am fost la Rompers, am fost la Sportul Românesc, la Libertatea si, din 2006, la Click! Dacă sunteţi pasionaţi de tenis, din 2010 probabil că aţi trecut măcar o dată şi pe blogul meu de suflet, DOARTENIS.RO . Un site care se ocupă doar de tenis şi de care sunt foarte mândru, pentru că este 100% realizat şi conceput de mine.

Acum mă gândesc că v-am plictisit destul. Dacă vă va plăcea place ce veţi găsi aici, sper că veţi mai reveni. dacă nu, oricum vă mulţumesc că m-aţi vizitat 🙂

Dacă aveţi sugestii, reclamaţii sau întrebări, adresa mea de mail vă stă la dispoziţie: andreiconstantinescu@yahoo.com . Id-ul la mess e acelaşi ca la mail, adica andreiconstantinescu . Dacă sunteţi pasionaţi de Facebook, mă găsiţi AICI

Să aveţi o zi bună 🙂

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iulie 16, 2013 de în DIVERSE.

Navigare

