De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

FOTO: Cele mai tari 10 maşini aşteptate în 2014!

Revista Forbes a făcut un material cu cele mai tari maşini aşteptate pe piaţa din 2014.

 

Pentru că nu vreau să am probleme cu drepturile de autor, o să vă fac link spre materialul original, la care fiecare marcă de automobil e prezentată pe îndelete. Eu, mărturisesc, nu sunt un mare fan al maşinilor. Am un Opel din 2007 şi cu el mă dau prin oraş. Consumă foarte bine pentru nevoile mele, iar la drum lung e neîntrecut.

Dar, pentru că ştiu că e multă lume pasionată de maşini, cred că materialul pe care îl puteţi găsi AICI va fi foarte interesant. Lectură plăcută.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iulie 20, 2013 de în AUTO şi etichetată , , .
