De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

FOTO: Voi ştiaţi că Superman şi-a pierdut chiloţii roşii?

Am descoperit şi eu azi. Nefiind un fan al lui Superman, nu am băgat de seamă până nu am descoperit poza de mai jos. Ea compară ţinuta lui Superman din primul film şi cea de acum. E ceva diferit, trebuie să recunoaşteţi 🙂

superman

 

În esenţă, lui Superman i-au dispărut chiloţii roţii! Cei pe care, ca orice super-erou care se respectă, îi purta peste pantaloni. Acum, ei sunt culoarea costumului, astfel încât doar privitorii avizaţi să poată cârcoti. De asemenea, albastrul acela deschis s-a transformat în albastru închis. Probabil ca să nu fie nevoit să spele costumul, că de la apariţia primului Superman şi până acum şi poluarea de afară e mai mare. Deci costumul se murdăreşte mai rău.

Voi mai ştiţi vreun erou de filme căruia i s-a schmbat costumul iniţial? Că mie nu-mi mai vine niciunul în minte.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iulie 21, 2013 de în DIVERSE, FILME şi etichetată , , , .
