De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Pilot de teste cu sticla Tupperware

sticla

Am făcut-o şi pe asta: am testat sticla ECO de 500 ml a celor de la Tupperware. Am fost pilot de încercare, cum s-ar spune…

Probabil că vă aşteptaţi să vă săpun cât de minunată e sticla, ce utilă este şi aşa mai departe. Aveţi dreptate. Sticla e nu doar haioasă – chiar dacă e roz – dar şi utilă. Păstrează apa ca nouă de-a lungul întregii zile (stiu asta pentru că am uitat-o peste zi în maşină), deci e utilă dacă aveţi de făcut un drum mai lung cu copiii. Spun cu copiii, pentru că e greu de crezut că vă ajunge jumătate de litru de-a lungul unei zile dacă sunteţi adult…

Dacă de calităţile celor de la Tupperware eram convins de mult, aşa cum aţi citit AICI, iar ele mi-au fost confirmate de testul acesta, descoperirea a fost capacul. Cu o ureche specială, care te ajută şi să strângi şi să deschizi. Totul având ca unic scop etanşeizarea conţinutului. Şi aceasta se realizează cu brio…

sticl capac

Habar n-am ce să vă mai spun. probabil că aşteptaţi să vă îndemn să o cumpăraţi. Nu fac aşa ceva, pentru că trebuie să vă convingeţi singuri de calitatea sticlei. Poate vouă nu vă place, deşi aş fi chiar curios să aflu de ce. Dar o să vă spun că, în special dacă aveţi copii, ar fi păcat să nu aveţi sticla în bagaj. Ţine apa, ceaiul, chiar şi laptele, ca nou.

sticla 1

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Octombrie 11, 2013 de în DIVERSE şi etichetată , , .
