De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Dacă a fost 3 octombrie, a fost concertul Vunk, unul minunat

Vunk Orasul Minunilor sala Polivalenta 2014

Trupa Vunk in concertul de la Bucuresti, Orasul Minunilor

Până acum, pentru mine luna octombrie era importantă pentru că în fiecare an, pe 28 a acestei luni, mai adaug un an de la căsătorie. De anul trecut, însă, pentru mine luna octombrie mai are un punct de maxim interes și un motiv de a o aștepta cu nerăbdare: concertul Vunk, devenit deja o tradiție în familia noastră.

Nu cred că am mai spus cuiva vreodată, dar acesta e adevărul: sunt fan Vunk. Nu de când mă știu, ci un fan care i-a redescoperit abia în urmă cu vreo doi ani, de la acel Pleacă interpretat de Cornel Ilie alături de Antonia. La începutul anilor 2000, când rulau pe Atomic (parcă) videoclipurile de la 1.000, sau Lângă inima mea vine inima ta, dădeam fără să îmi dau seama sonorul mai tare. Era un semn, dar nu-l băgam în seamă. Dar se vede seama că și mie mi se aplică zicala conform căreia ce ”mi-e scris în frunte mi-e pus”. Așa că, peste ani, am devenit unul dintre marii fani Vunk. Unul dintre cei care așteaptă cu nerăbdare începutul lunii octombrie, pentru că atunci este marele concert al trupei care cântă de fiecare dată cu casa închisă și care la fiecare show aduce câte ceva nou pe piața concertelor.

Evident că și anul acesta a fost ceva cu totul special. Sunet surround, care te încojura și parcă te făcea să plutești pe acordurile melodiilor preferate. În plus, piesa Artificii pe tavan a avut, evident, artificii din tavan, în vreme ce Cornel Ilie, care pentru fi-miu e de departe cel mai tare interpret din muzica românească, a traversat sala într-un lampadar suspendat.

Evident și eu și fi-miu am venit răgușiți – nu o să recunosc niciodată că el știe mai multe versuri ca mine, deși ăsta e adevărul – și abia așteptăm să treacă anul pentru a fi din nou în sala Polivalentă, într-un nou Oraș al Minunilor sau ce or mai inventa cei de la Vunk. Iar dacă până atunci, așa cum s-a întâmplat și în ultimele 12 luni – nu o să uit niciodată cum i-am ascultat o oră în ploaie la Zilele Brezoiului, la finele lui august – drumurile ni se vor mai încrucișa, veți afla tot de pe aici. Și, la cum simt eu, cu siguranță ne vom mai intersecta 🙂 .

În încheierea acestui text care e mai mult o destăinuire, vă pot recomanda de pe acum un lucru: notați-vă în calendar că la începutul lunii octombrie 2015 va avea loc un nou concert Vunk. Chiar merită să îi vedeți live, chiar meritați să fiți acolo, cu ochii și urechile pe ei.

Lasă un răspuns

