De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Pastila anti-beție, modul de a prinde treaz finalul unei petreceri

Party Smart

Party Smart, pastilele anti-beție produse de Himalaya

 

Probabil că nu există persoană pe lumea asta care să nu iubească petrecerile. Adică există câteva, dar ele sunt grupate liniștite la diverse mănăstiri… Și la fel de probabil, dintre cei mulți care iubesc petrecerile, party-urile sau baieramele, cum li se spunea când eram eu pe la liceu, există destui care nu își mai amintesc finalul serilor de distracție. Acum, lucrurile se pot schimba radical pentru ei.

Am fost la destule petreceri de-a lungul timpului. Niciodată cu mare plăcere, pentru că eu nu fumez și nu beau. Da, ați auzit bine, nu beau, nu sunt nici fost alcoolic trecut prin dezalcoolizare, nici sectant, așa cum auzeam când mergeam, pe vremea când făceam deplasări la meciuri prin Bistrița sau prin alte orașe din Ardeal. Acolo unde, de sete, ni se servea câte o pălincă ”d-aia bună, făcută cu mâna mea”, după cum se lăudau diverși președinți de club despre care eu credeam că fac transferuri, dar ei fierbeau de fapt prunele în cazane ca să iasă o minune de băutură… E adevărat că de multe ori echipele lor jucau de parcă se antrenaseră în cramă, dar asta e o altă discuție.

După două-trei experiențe traumatizante, am descoperit că minciuna e mai valoroasă decât adecărul, așa că nu mai spuneam pur și simplu că nu beau, ci nu beau pentru că iau antibiotice… Dintr-o dată era altceva. Nu mai eram privit cu suspiciune, ci cu compasiune – știți, privirea aia gen ”săracul de tine, nici nu știi ce pierzi” – și mereu luam la pachet, spre bucuria rudelor, porția pe care ar fi trebuit să o beau la fața locului. Acum mă gândesc că, spre marea mea bucurie, nu am mers de foarte multe ori în același oraș, căci probabil că aș fi fost considerat vreun dependent de antibiotice…

Acum, să revin la petreceri, acele reuniuni târzii la care nu prea îmi place să merg dintr-un motiv foarte simplu: spre dimineață rămân cam singurul treaz… Și nu e vorba că restul dorm, ci că nu prea mai știu pe ce lume se află: lumea se învârte cu ei, vorbele în dodii se înmulțesc la gura lor, spre disperarea mea.

Numai că acum există o șansă pentru mine, dar în special pentru ei. A apărut un medicament care crește capacitatea organismului de a metaboliza alcoolul și previne efectele mahmurelii. Se numește PartySmart – nici că se putea un nume mai potrivit, nu? – și e produs 100% natural, având în compoziție doar cicoare și – paradoxal, poate – viță de vie. Evident, producători sunt cei de la Himalaya, ale căror produse sută la sută din plante fac minuni. Întreaga lor ofertă o puteți vedea AICI. Și puteți profita și voi de ea, căci în caz că acest articol iese câștigător în campania Blogal Initiative, unul dintre voi, cei care veți comenta acest articol va primi un voucher de 50 de Euro cu care își va putea orice produse dorește de pe site-ul http://www.hboutique.ro/.

2 comentarii la “Pastila anti-beție, modul de a prinde treaz finalul unei petreceri

  1. Vali Crintea
    octombrie 7, 2014

    e cel mai bun pont pe ziua aceasta ! let.s party, so !

  2. iuliana
    octombrie 7, 2014

    acum se face vinul……

Lasă un comentariu