De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Ceasul care m-a făcut să mă întorc în lumea copilăriei

Ceas Rothenschild

Ceas Rothenschild

 

Când eram mic – adică eram prin clasa a treia sau a patra – făcusem o adevărată pasiune pentru ceasuri. Știu că tatăl meu avea câteva modele din cele mai diferite și mă uitam la fiecare cu curiozitate, dar și cu dorința de a putea ieși și eu la joacă măcar cu unul pe măcar o mână. De ce m-am gândit la asta? Pentru că navigînd pe net am văzut ceva ce m-a aruncat în brațele melanconiei.

Cel mai mult dintre ceasurile tatei îmi plăcea unui care părea de domn din altă epocă. Știu că era negru, cu cadranul tot negru, dar cifrele erau scrise cu caractere care te fîceau, fără să vrei, să-ți verifici din minut în minut ceasul. Pe mijloc, țin minte ca și acum, tronau doi lei pe două picioare, care încadrau un blazon. Ceva cam ca stema Suediei, numai că eu atunci habar n-aveam despre existența ei. În mintea mea nu era loc de geografie ci de fotbal. Așa că, după capul meu, ceasul acela era reprezentantul fotbalului pe pământ, dacă se poate spune așa. Pentru că la joacă nu aveam voie să îi port, din motive de posibile daune, dar în casă, de fiecare dată când erau meciuri a bulgari – la noi nu se mai dădeau de mult – îl purtam pe mâna stângă.

Zilele astea, navigând fără sens pe Internet, am dat peste un site care vindea ceasuri cu sigla copilăriei mele! Grație Internetului am aflat că cei doi lei pe două picioare străjuiau, de fapt, sigla unui manufacturier de ceasuri de renume, Rothenschild, o firmă germană care produce numai ceasuri de lux, ceasuri scoase în serii limitate și de aceea au și un preț ceva mai mare. Evident că, în cinstea vremurilor trecute, am decis să-mi cumpăr un astfel de ceas. Oferta e foarte interesantă, căci există și în România o firmă care comercializează ceasurile Rothenschild. AICI vedeți toată oferta, unele dintre ele sunt reduse și cu peste 50%, așa că, dacă vreți să faceți vreun cadou, sau aveți nevoie de un ceas de calitate – al lui taică-miu a mers ani buni (dar tot nu pricep de unde îl avea, probabil că habar n-avea ce valoare avea în casă), puteți încerca unul dintre modelele prezentate. Dacă nu, pe același site, care se cheamă sugestiv cautceas.ro, găsiți și o ofertă extrem de mare de ceasuri Casio sau Detomaso.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Octombrie 7, 2014 de în DIVERSE şi etichetată , , .
