De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

A început magia, Iphone 6 a cucerit România

Iphone 6

Iphone 6

 

Nu ştiu câţi dintre voi vă mai aduceţi aminte sau aţi aflat de la părinţi cum trăiam înainte de Revolutie… Nu mă refer la eterna lumină stinsă, programul de două ore la televizor, din care 1 oră 59 erau ode şi laude închinate, în cântece, poeme sau telejurnale, ci la „întunericul” în care ne aflam din puncte de vedere al menţinerii pasului cu lumea civilizată. Acum, lucrurile stau cu totul altfel…

Îmi aduc aminte că eram mic, aveam vreo 10-11 ani şi dacă prindeam pe la cinema – sau la Căminul Cultural, dacă eram în vacanţă, la Brezoi – un film american făcut în acei ani (vorbesc de 1984-1985) invariabil eram şocat de un lucru: oamenii aveau televizoare la care schimbau posturile din pat – de regulă era vorba de personaje aflate în pat, cu piciorul în ghips, nu am idee de ce – cu telecomanda! Mi se părea culmea progresului mie, care acasă aveam un Diamant – alb-negru, desigur – care mergea din 2 în 4 şi numai după ce îl încurajai cu un pumn în cap atunci când „puricii” nu se dădeau deloc la o parte din calea mea.

Ani în şir m-am gândit la telecomandă şi în 1990, când am avut primul televizor color, luat pe liste de ai mei de la Unirii, am butonat „bagheta magică” de i-am şters scrisul de pe ea. Culmea e că atunci nu acveam decât bulgari, TVR 1, probabil că şi TVR 2, dar nu sutn foarte sigur şi TV5, parcă… Oricum, eu eram disperat după sport, aşa că TV5 mă lăsa rece… Apoi, odată cu apariţia Internetului, am descoperit stupefiat că telecomanda a fost inventată în 1950! Probabil că arăta mai mare ca televizorul, dar cert e că mergea!

De ce v-am povestit toate astea? Pentru că acum câteva zile am aflat – pe Internet, desigur, doar nu credeaţi că citesc vreo revistă de specialitate – că recent lansatul Iphone 6 a apărut deja în România, de fapt aproape concomitent cu lansarea lui în SUA! Cei care l-au adus în ţară sunt cei de la Quickmobile  , un site care are tot ce mintea nu gândeşte în materie de telefonie mobilă. Şi acum să revin la exemplul meu de mai devreme: ceea ce vroiam să subliniez e că dintr-o ţară care aducea noutăţile după 40 de ani, am devenit o ţară care le aduce în timp real, aş îndrăzni să spun că la doar 40 de minute de la lansarea lor… Ceea ce înseamnă enorm pentru noi, ca ţară, pentru noi ca cetăţeni. Pentru că măcar ştim că, dacă avem bani, dacă avem inspiraţie, dacîă avem voinţă, putem să fim în pas cu lumea. Civilizată sau nu, asta e o altă discuţie, la care eu nu vreau să mă bag 🙂 .

Şi, dacă vreţi să puneţi şi voi mâna pe un Iphone 6 – măcar să vedeţi dacă e adevărat că se îndoaie sau nu, dacă nu pentru a vă bucura de beneficiile lui – AICI aveţi şansa de a participa la un concurs inedit.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Octombrie 9, 2014 de în DIVERSE şi etichetată , .
