De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Întâlnirea mea cu medicina naturistă – episodul cătina

Catina

Probabil că vi s-a întâmplat ca, în timp ce mergeaţi spre munte, toamna, să vedeţi pe marginea drumului, diverse tarabe cu nişte bobiţe portocalii. Ei bine, abia acum vreo patru ani am aflat ce minuni pot face ele asupra sănătăţii. A fost prima experienţă legată de medicina natursită. A, înainte de a merge mai departe, să vă spun şi cum se cheama: cătină.Cătina este un fruct, cred că pot să-i spun fruct, care a devenit nelipsit în casa noastră de când am testat pe propria piele ce minuni poate face. Nu consumat aşa, ci făcut ca un sirop, dar nu dulce, ci cu puţin alcool. Nu vă gândiţi la prostii, nu e vorba de vreo băutură alcoolică. Ci despre una care creşte nivelul imunitar li, zic eu, chiar poate vindeca răceala. Iniţial, am luat cătină total neîncrezător. Adică nu am luat eu, că eu eram doar şoferul îân acea călătorie… Soţia mea a cumpărat. Văzuse în nu ştiu ce revistă – era perioada în care încă mai citeam reviste tipărite – despre bvinefacerile cătinei. Şi a zis să încerce.

Am luat vreun kilogram, pe care, după e a căutat diverse reţete, l-a preparat ca un sirop. A ieşit ceva negru, care pătează „impecabil”, dacă se poate spune aşa – eu, nu ştiu de ce, probabil e gravitatia mai mare la gura mea, mereu testez involuntar dacă ce mănânc pătează sau nu – şi care are un efect incredibil asupra imunităţii şi asupra vindecării răcelii.

Primul pacient a fost fi-miu, care, evident, a mers dezbrăcat pe afară şi s-a pricopsit cu o răceală. I-a dat o linguriţă seara şi, în două-trei zile, era pe picioare. Apoi, am intrat eu la „aparat”. Eu sunt un tip care se îmbolnăveşte rar şi se vindecă greu… Dar, de când am cătina în frigider – am uitat să vă spun că se ţine în frigider (cel putin asa cred, ca noi acolo tinem sticlutele cu medicamentul asta) – ma vindec mult mai repede.

Usor – usor am descoperit ca acea catina, care creste in niste arbusti cu frunze ca niste ace, foarte tepoase, are nenumarate calitati. Se pare ca e buna la anemie, stres, tratari ale bolilor inimii si alte cateva probleme ale corpului. Care se trateaza, practic, naturist.

Nu pot spune că sunt vreun cunoscător al medicinii naturiste, dar imi place să ma informez pe net in cautarea solutiilor. iar unul dintre cele mai bune linkuri de pe Internet egate de medicina complementara este ACESTA, de pe site-ul lui Mircea Hodârnău, pe care vi-l recomand. De asemenea, mai există un loc în care puteţi descoperi soluţii extraordinare prin care puteţi afla beneficiile medicinei naturiste. AICI aveti acest link.

In incheiere, va mai dau o informatie interesanta: Pe piaţă există un DVD, numit „Terapia Rose”, realizat de Mircea Hodârnău şi dr. Ladislau Rosenberg. Prin Terapia Rose acestia încearcă să combine şi să amplifice informaţiile referitoare la diverse domenii de aplicare ale terapiei “Rose”, prin puterea sinergică a unor filme video, cu textul şi imaginile aferente. Vedeţi mai jos cum arată acest DVD.

Terapia Rose

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Octombrie 13, 2014 de în DIVERSE şi etichetată , .
