De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Lucrurile bune sunt peste tot. Trebuie doar să deschidem ochii și să le acceptăm

Lucrurile bune ni se intampla in fiecare zi. Trebuie doar să le vedem

Lucrurile bune ni se intampla in fiecare zi. Trebuie doar să le vedem

Știu că poate părea un clișeu, dar în fiecare zi ni se întâmplă și lucruri bune. Depinde numai de noi să le și vedem.

Dacă tot a trecut Crăciunul și ne-am revenit după îmbuibeala tradițională, probabil că e timpul să ne facem o trecere în revistă a anului care stă să se încheie. Și să vedem și părțile lui bune, nu doar părțile negative – căci sunt convins că am avut parte cu toții și de astfel de astfel de lucruri.

Probabil că pentru 2015 ar fi momentul să devenim mai atenți la ce e bun și ne înconjoară, la chestiile mărunte care ne fac viața mai frumoasă. Să fim recunoscători că cei dragi nouă sunt sănătoși, să fim recunoscători că putem petrece cu ei momentele libere, care, din păcate, nu sunt deloc atât de multe pe cât ne-am dori. Că veni vorba de asta, v-ați gândit vreodată cât de mult ne salvează tehnica modernă din timpul liber? Câte minute pentru a le împărtăși cu ceilalți – era să scriu share-ui, dar nu aveam magenta setată – câștigăm când folosim un expressor, sau când facem un sandviș la un toaster?

Sau o friteuză cât ne ajută – pe planul timpului liber, nu al sănătății?

De ce vă spun asta? Pentră că zilele trecute am văzut sloganul celor de la Domo: Lucrurile bune se întâmplă în fiecare zi. Și de atunci m-am tot gândit: da, normal că pentru ei lucrurile bune chiar se întâmplă în fiecare zi, la câte produse vând… Apoi m-am gândit la ce vând ei și mi-am dat seama că o fi bine pentru ei, dar nici pentru noi, sau pentru voi, cei care cumpărați de acolo diverse produse electrocasnice, nu e foarte rău. Apoi, m-am gândit la mașina de spălat rufe, care face într-o oră ce făceau mamele noastre în jumătate de zi, apoi m-am gândit la mașina de spălat vase pe care nici acum nu am învățat să o folosesc, dar care, pe controlate, spală farfuriile și tacâmurile așa cum eu nu aș putea niciodată și m-am mai gândit la cuptorul cu microunde, fără de care chiar că nu aș ști să îmi încălzesc mâncarea fără să o ard, sau să o fierb sau cine știe ce alte chestii neplăcute.

Și, gândindu-mă la toate astea, mi-am dat seama că lucrurile bune ni se întâmplă zilnic, sunt lucruri pe care nici nu le mai percepem ca bune, într-atât ne-au intrat în obișnuință. Și pentru toate astea cred că ar trebui să fim recunoscători acum, la final de an.  Așa că eu unul le sunt recunoscător tuturor inventatorilor anonimi ai acestor aparate, pentru că, datorită lor, pot petrece mai mult timp alături de soția și fiul meu, care înseamnă totul pentru mine.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Decembrie 28, 2014 de în DIVERSE şi etichetată , , .
