De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Cum am ajuns să fiu hrănit de ursul Panda

panda

Luna trecută am simțit pe propria piele cam ce au simțit părinții sau bunicii noștri atunci când tehnologia a avansat mai rapid decât puterea lor de înțelegere.

Tot timpul m-am opus telefoanelor cu touch screen. ”Smartfoanele” ma ingrozeau prin fragilitatea pe care mi se părea mie că o au, prin faptul că nu puteam să le pun în buzunar ca să nu sune de nebune și așa mai departe. În jurul meu, toată lumea lumea din casă avea așa ceva – evident că fi-miu avea de la 10 ani și deja știa totul despre Talking Tom, aplicatii de jocuri, muzică și așa mai departe. Și , la fel de evident, eu nu știam nici măcar cum să dau un telefon de la smartul lui.

Ei bine, de Crăciun mi-a venit și mie rândul. Mai cu câr, mai cu mâr, m-an trezit că accept un telefon inteligent. Mai inteligent decât mine clar, că și acum știu să fac strictul necesar. Si, din păcate, orice as face, nu pot sa imi micsorez degetele astfel incat atunci cand apas o litera la SMS-uri sau la Watsap sa apara pe ecran chiar acea literă, nu cea învecinată…

In fine, dar ceea ce vreau să vă spun e că am descoperit aplicațiile tot jucându-mă eu la telefon, blocându-l din greșeală și sunând oameni din agendă la întâmplare pentru că mi se duce degetul pe ecran aiurea. Iar una dintre cele mai interesante este cea de la Food Panda. Ursul mâncăcios, cum îmi place mie să-i spun este cel care îmi aduce mâncarea din toate colțurile Bucureștiului. Pentru acest panda e singurul urs care are intrare la cofetării, la shaormerii – cu de toate – la pizzerii sau la restaurante unde se gătește ”ca la mama acasă„.

Platforma Food Panda, de care tocmai v-am spus, este probabil singurul loc unde sunt pentru 100 de parteneri reuniți cu un singur scop: acela de a fi clienții fericiți și sătui. Dacă nu credeți, puteți să încercați. Eu am făcut-o și să știți că pe aplicația lor – de unde comanzi fără bătaie de cap, de la restaurantele cele mai apropiate, sau mai îndepărtate, depinde cât de foame îți este – parca si tastele sunt mai mari. Pana acum nu am gresit nici o comandă 🙂

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Ianuarie 23, 2015 de în DIVERSE şi etichetată , , .
