De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

A venit vremea mea să fiu șef la Blogal Initiative

blogal initiative

Blogal Initiative a implinit 5 ani

Habar n-am dacă știți, dar eu oricum vă spun. În România există muuuulți bloggeri. Adică oameni care au un blog și nu se tem să îl folosească. Unii scriu ce le trece prin cap, alții oferă informații, alții caută doar premiile puse în joc pe diferite platforme special destinate comunității lor. Pentru că da, există și în România un astfel de loc.

Cel mai important este, de departe, Blogal Initiative, o platformă care strange laolaltă o largă comunitate de bloggeri din România. Premiile puse în joc sunt doar un pretext pentru a ”scoate oamenii din casă”, cum se spune. Căci de la apariția acestei platforme, în ultimii cinci ani, nu mai puțin de 15.000 de postări au fost publicate aici. Au avut și de ce să fi publicate, căci au fost rulate peste 360 de campanii, care au recompensat premianții cu premii de peste 170.000 de euro!

Ei bine, azi, băieții de la Blogal Initiative – nu am idee de ce am impresia că sunt doar băieți cei care se ocupă de bunul mers al acestei întreprinderi – au lansat o nouă provocare: ce aș face dacă aș fi șeful Blogal Initiative în următorii 3 ani. Evident că am acceptat provocarea, căci nu costă să visezi.

Așadar, dacă Andrei, adică eu, aș fi șeful cel mare de la Blogal Initiative, al avea grijă mai întâi ca nimeni să nu-mi spună ”șefule”, ci tot Andrei, că nu funcția face pe om. Apoi, aș trece la partea mai grea: aceea de a nu strica ce s-au străduit predecesorii mei – vă salut pe toți – să pună pe picioare. Nu va fi greu, pentru că lucrurile foarte bune, cum sunt cele de acum, de la Blogal Initiative, e greu să le strici, pentru că totul merge ca uns.

Pentru că va trebui să fac și eu ceva pentru a-mi arăta măiestria de manager și pentru a-I convinge pe oamenii aceștia că nu am fost pus acolo pe pile, voi încerca să implementez și câteva proiecte. Unul dintre el ar fi atragerea cât mai multor copii și adolescenți pe această platformă. Evident, propunând teme și concursuri potrivite vârstei lor, cu premii potrivite vârstei lor. Căci aș pune și o limită de vârstă, eventual copii până în 14 ani la unele concursuri, sau 14-18 ani la altele. Scopul este acela de a mări ”masa critică” de bloggeri peste trei ani, moment în care îmi expiră mandatul.

O a doua propunere pe care aș face-o și pe care aș implementa-o, că d-aia sunt șef, să-mi asum riscuri, ar fi acordarea de burse de blogging. Concret, având în vedere că la noi, la Blogal Initiative, ”Consiliul de Administratie” este format din nume grele ale blogging-ului, cred că ar fi extraordinar de atragator daca o data la 3 sau 6 luni, primii trei bloggeri din clasamentul punctelor să primească premiu o bursă de blogging și social media. Adică un curs intensiv ținut de oamenii din Blogal Initiative, care chiar știu despre ce e vorba în acest domeniu. Niciodată nu strică să ridici nivelul blogosferei.

Acum, că visul s-a încheiat, nu pot decât să vă rog ca, dacă citiți acest text și aveți și un blog, să intrați pe Blogal Initiative. Chiar sunt foarte multe lucruri de învățat și, de ce nu, chiar de câștigat.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iunie 20, 2016 de în PERSONALE, Uncategorized.
