De prin minte adunate

Locul unde vorbim despre orice

Ce faci când e cald afară? Te „scalzi” în Ice Tea

Ice Tea e gata de servire

Ice Tea e gata de servire

 

Nu știu cum vă descurcați voi cu căldura asta, dar eu o duc bine. Dacă a transpira ca o fântână arteziană înseamnă că e bine, atunci eu sunt în paradis. Norocul meu este că am descoperit o cale de a-mi scoate pârleala, cum se spune…

Am descoperit la un prieten, săptămâna trecută, o băutură care mi-a mers la inimă. Nu e nimic alcoolic, nu beau așa ceva, ci ceva mult mai inofensiv și… bun. E vorba de ICE TEA. Adică un fel de ceai cu gheață, nu neapărat cu gheață, dar care sigur se bea rece.

Eu până acum habar n-aveam că poți face așa ceva și acasă. Pe cuvânt, eram sigur că singurele Ice tea-uri erau cele la sticlă de doi litri, sau un litru jumate, care se vând sub diferite forme în magazinele de la noi. Ei bine, prietenul ăsta al meu mi-a demonstrat că este posibil să mă înșel, că este posibil să se facă acest Ice Tea și acasă. Mai mult decât atât, că poate fi foarte sănătos, spre deosebire de ce se găsește prin magazine…

Cum e posibil? Foarte simplu. Mergând după principiul „sănătos pui, sănătos iese”, punguțele cu ceai de care vă voi vorbi pe scurt în continuare, sunt mană cerească pentru toți cei care vor să-și aline setea și să scape de căldura asta incredibilă care bântuie Bucureștiul acum.

Ei bine, minunea de care vorbeam vine în punguțe de 40 de grame, care cuprind combinatii inedite de fructe “autohtone”: căpșuni, fructe de padure, mere, pere, sau fructe exotice: mango, ananas, papaya, portocale roșii, banane. Este un adevărat ”curcubeu pe cerul gurii”, după cum spunea Bobonete într-o reclamă care rula acum câteva luni pe micile ecrane.

Preferata mea din toate aceste combinații este cea rezultată din mix-ul dintre mere, pere și căpșuni. Pentru că această combinație trebuie să poarte nu nume, acesta este Tipsy Strawberries.

Dar pe Arta Ceaiului – ce nume potrivit pentru un loc în care se găsesc toate combinațiile posibile de ceai și fructe – puteți găsi muuuuult mai multe combinații decât v-ar trece prin cap. Iar toate sunt 100% naturale, conținând DOAR bucăți de fructe și frunze de ceai. Nu vă mai spun că ceaiul sosește acasă în 14-48 de ore de la lansarea comenzii. Nu pot decât să vă recomand să încercați. Pentru că merită cu adevărat.

Și dacă nu v-am convins în scris, iată mai jos o exemplificare video a ceea ce înseamnă să prepari un Ice tea. Eu vă las, pentru că trebuie să îmi fac un ceai.

Lasă un răspuns

informatie

Această înregistrare a fost postată la Iulie 3, 2016 de în DIVERSE şi etichetată , , .

Navigare

